Αποστολή & Επιστροφές 


Τρόποι Αποστολής

Παράδοση στο χώρο σας (Αντικαταβολή) 3.50 ευρώ.

Αφορά παραγγελίες εντός Ελλάδας
Παράδοση σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.
Κόστος μεταφορικών 3 ευρώ

Με την μέθοδο της αντικαταβολής σας αποστέλλουμε τα προϊόντα μέσω κάποιας συνεργαζόμενης εταιρείας courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής. Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει ένα επιπλέον κόστος 3.50€

Για Παραγγελίες άνω των 50€ Δωρεάν Μεταφορικά

Παράδοση εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης: 15€
Παράδοση εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης: 35 ευρώ

Οι παραδόσεις εκτός ΕΕ συνήθως υπόκεινται σε έξοδα εκτελωνισμού και δασμούς εισαγωγής στην χώρα αποστολής και είναι αποκλειστική ευθύνη του παραλήπτη.

Ακύρωση Παραγγελίας
Υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την έναρξη της αποστολής. Οι αποστολές γίνονται καθημερινά Δευτέρα-Παρασκευή στις 18.00 Ελλάδος. Για να ακυρώσετε την παραγγελία μπορείτε να στείλτε e-mail στο  [email protected] ή να επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 27310 22 926.

 

Επιστροφές προϊόντων - Δικαίωμα Υπαναχώρησης 

Θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας! 

Α. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη. 

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή, αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής των προϊόντων με τον εξής τρόπο. 

  1. Επιστρέψτε το εμπόρευμα στην αρχική του κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών και συσκευασιών.
  2. Ετοιμάστε το πακέτο και προγραμματίστε την παραλαβή του πακέτου σας μιλώντας τηλεφωνικά μαζί μας ή μιλώντας με το υποκατάστημαCOURIER της περιοχής σας (μόνο με την Γενική Ταχυδρομική από την οποια παραλάβατε το πακέτο σας). Ζητήστε να έρθουν να παραλάβουν το πακέτο με χρέωση στον κωδικό παραλήπτη από οπουδήποτε εσείς επιθυμείτε. Συνεργαζόμενες Εταιρίες Ταχυμεταφορών: ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ: 

ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 80
ΣΠΑΡΤΗ
ΤΚ 23100
τηλ. 27310-22926 

Εντολές για επιστροφή χρημάτων θα εκδίδονται μόνο για προϊόντα που έχουν επιστραφεί όπως αρμόζει. Εάν το προϊόν που επιστρέφετε δεν πληροί τις προϋποθέσεις που απαριθμούνται, το πακέτο θα σταλεί πίσω σε εσάς. 

Όλοι οι όροι επιστροφής ισχύουν και για την αλλαγή προϊόντος. 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης: 

  1.  Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται για ειδικές παραγγελίες, custom κατασκευές κοσμημάτων , χαράξεις (engraving ) αντικειμένων.
  2.  Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη.
  3.  Στα σκουλαρίκια, για λόγους υγιεινής.
  4.  Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
  5.  Για τα ηλεκτρονικά είδη Smartwatch, αν ενεργοποιηθούν από τον πελάτη.
  6.  Για βερες. 

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές αυστηρώς μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις: 

  1. Το προϊόν είναι αφόρετο και βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
  2.  Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί , αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.
  3.  Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.
  4.  Μαζί με το προϊόν επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν ( πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, εγγύηση, εγχειρίδιο λειτουργίας ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό).
  5.  Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν .
  6.  Ο πελάτης έχει ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του εντός της άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβή των προϊόντων. 

 

– Στο φυσικό μας κατάστημα 

 Κατόπιν, τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, η επιστροφή του προϊόντος και η παραλαβή του σωστού/επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του ελαττωματικού μπορεί να γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα. Ο πελάτης φέρνει το προϊόν στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής κατά τα ανωτέρω, παραλαμβάνει το σωστό προϊόν ή γίνεται, ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη, αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο προϊόν της αρεσκείας του αντίστοιχης ποιότητας και τιμής ή αφήνεται το προϊόν για επιδιόρθωση και συμφωνείται ο τρόπος και ο χρόνος παραλαβής του. 

 - Σας ενημερώνουμε ότι δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων από το φυσικό μας κατάστημα. 

– Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει δωρεάν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 

​Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2731022926 , είτε μέσω e-mail στο [email protected].